Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej wykonanej usługi. Reklamację można złożyć drogą mailową, za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej lub telefonicznie.
W celu usprawnienia procesu rozpatrywania reklamacji zalecane jest podanie numeru zgłoszenia serwisowego oraz numeru faktury, których reklamacja dotyczy.
Reklamacje są rozpatrywane niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo.
W przypadku, gdy przedmiotem reklamacji są czynności realizowane przez niezależne podmioty, takie jak firmy kurierskie, mogą obowiązywać odrębne terminy i procedury zgodne z regulaminami oraz przepisami właściwymi dla tych usług (w szczególności przepisami prawa przewozowego). W takich przypadkach czas rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu o czas wymagany na pozyskanie stanowiska odpowiedniego podmiotu zewnętrznego.